Milcobel stelt Robert Taks aan als directeur a.i. Milk & Farms

Robert Taks zal met onmiddellijke ingang de functie opnemen van Directeur Milk & Farms ad interim bij Milcobel. Zijn mandaat zal alvast 1 jaar duren.

Robert Taks heeft een zeer uitgebreide zuivelervaring en heeft de voorbije 7 jaar een sterk parcours afgelegd binnen Milcobel als Plant Manager Kallo en de laatste 2 jaar als Plant Manager Schoten waar hij de sluiting heeft begeleid.

De rode draad in zijn carrière was voor Robert steeds leiden en verbinden vanuit een bijzonder rijke ervaring in de zuivelsector en zichzelf dienstbaar op te stellen zonder de finale doelstellingen uit het oog te verliezen. Deze karakteristieken zullen zeker in de coöperatieve werking van Milcobel van pas komen.

In afwachting van een permanente invulling van de rol, zal Robert Taks de nodige transformaties binnen de Milk & Farms afdeling realiseren.